Sunday, April 29, 2012

სასწავლო პროექტი

პროექტის სახელწოდება: ქართული ხუროთმოძღვრება-ჩვენი ეროვნული სიამაყე.   

პროექტის  მთავარი იდეა: კახეთის ხუროთმოძღვრების მარგალიტების-გრემის,ნეკრესის,ალავერდის,ისტორიის შესწავლა და მათი ნახვა.

პროექტის აქტუალობა:მოსწავლეები კიდევ ერთხელ გადახედავენ საქართველოს წარსულს, გაიხსენებენ ქართველთა ვაჯკაცობას, რჯულისა და სამშობლოსადმი მათ სიყვარულს,და რომ ქართველმა ხალხმა მთელი თავისი ისტორია ეროვნული გადარჩენის, ეროვნული დამოუკიდებლობისათვის თავგანწირულ ბრძოლაში გამოატარა.

პროექტის მიზნები:1.თითოეული ჩვენთაგანი ვალდებულია გაუფრთხილდეს წინაპრების მიერ დატოვებულ სიმდიდრეს, იმისათვის რომ გვიყვარდეს ჩვენი მშობლიური კულტურა,კარგად უნდა ვიცნობდეთ მას.  2. ქართველთა წინაპრების თავგანწირვის მაგალითზე პატრიოტული სულისკვეთების გაღვიძება. 3.ქართული მუსიკის(საგალობლების) მშვენიერების დანახვა მსოფლიო მუსიკალურ საგანძურში. 4. ქართული ხელოვნების ნიმუშების ნახვა.

მონაწილეთა ასაკი:15-17 წელი.

 ვადები|ხანგრძლივობა:1.ინფორმაციის მოძიება-ორი დღე.
                                     2.ექსკურსია-ერთი დღე
                                     3.შთაბეჭდილებების ჟურნალის გამოცემა-ორი დღე.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: 1.საქართველოს წარსულის შესწავლა.
 2.ძველი და ახალი ქართული საგალობლების გაცნობა.                                                                                3.ხელოვნების ნიმუშების შესწავლა. 
                                                                                                 
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:ინტერნეტი, თაბახის ფურცლები,ისტორიის,ხელოვნების, მუსიკის სახელმძღვანელოები, ციფრული აპარატი,ტრანსპორტი.

პროექტის  მსვლელობა: 1. ინფორმაციის მოძიება აღნიშნული ძეგლების შესახებ .2.ძველი და ახალი საგალობლების მოძიება. 3. საეკლესიო არქიტექტურის გაცნობა. 4.ექსკურსია-ისტორიული ძეგლების თვალსაჩინოდ ნახვა. 5. შთაბეჭდილებების  ჯურნალის გამოცემა.

საგნებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ისტორია,მუსიკა,ხელოვნება.

პროექტის ხელმძღვანელი  :ნანა კაპანაძე

ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა   www .:nanikokapanadze@gmail.com

პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი www ..nanikokapanadze.blogspot.com

No comments:

Post a Comment